HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

21század (1) ágy (1) agykontroll (2) ajchristian (1) álom (1) álomvilág (1) antal (1) anyuka (1) apuka (1) barát (1) barátnő (1) barátok (1) barátság (1) békülés (1) bilincs (1) biológia (1) bizalom (1) bizonytalan (1) bizonytalanság (1) biztospont (1) boldogság (2) budapest (1) büszke (1) büszkeség (1) család (1) csend (1) döbbenet (1) domján (1) ébredés (1) egészség (2) egyedüllét (1) electra (1) elégedett (1) élet (2) eleveelrendeltetés (1) elszakadás (1) élvezet (1) elvonatkoztatás (1) emancipáció (1) ember (1) energia (1) érték (1) értékrend (1) évek (1) falat (1) felelősség (1) feleség (1) felismerés (1) feltöltődés (1) férfi (5) feromon (1) formalitás (1) gabriela (1) gitár (1) gondolatok (1) gyengeség (2) gyermek (2) gyönyör (1) házasság (2) hétköznapok (1) hiány (1) hiba (1) holvilág (1) honvágy (1) idő (1) időtöltés (1) intellektus (1) internet (1) irodalom (1) ízlelőbimbó (1) játék (1) jég (1) jelentés (1) jelentőség (1) jövő (1) kapcsolat (1) kapcsolatok (1) kényelem (1) kikapcsolódás (1) kisugárzás (1) koktél (1) kolonc (1) komoly (1) koncentráció (1) könyv (2) kötelesség (1) kötelezettség (1) külföld (1) lazítás (1) lehetőség (1) magány (1) mámor (1) manapság (1) meditáció (1) megbánás (1) megváltás (1) mistral (1) misztérium (3) néda (1) negédes (1) (3) nyelv (1) olvasás (1) önállóság (3) önismeret (1) öntudat (1) orgazmus (1) öröm (1) ösztöndíj (1) otthon (1) óvoda (1) páros (1) párzás (1) pasi (1) pék (1) plusz (1) próbaidő (1) realista (1) reggel (1) regresszív (1) siker (1) stressz (1) sütemény (1) sütés (1) szabadság (3) szakítás (1) szellem (1) szerb (1) szerelem (4) szeretet (1) szó (1) szókincs (1) szolgálat (1) taktika (1) terelőgép (1) természet (1) testvér (1) tréfa (1) üdvöske (1) új (1) újrakezdés (1) unicum (2) utas (1) vágy (1) változás (1) varázs (1) vég (1) vidék (1) vizualizáció (1) vonzástörvénye (1) zombie (1) Címkefelhő

Mascularis molekula - unisex blog!

A téma egyszerű. Amit az aktuális fejállásom diktál. Viszont! Lévén, hogy szeretünk általánosítani (én nem), megteszem a kedvetekért címszavakban: nők, férfiak, élettapasztalat, szerelem, jövő, optimizmus, cinizmus, szerény lelkivilágom. + extraként ható, ettől eltérő szösszenetek.

Friss topikok

  • mokuka1: hellóóóó mizu (2011.06.15. 15:15) Cleverbot
  • Ismeretlen_170872: szeretem azt az állapotot, amikor egy egészen kis mennyiségű alkohol van bennem, főleg, ha egy oly... (2011.05.01. 15:17) Számvetés
  • Ismeretlen_170872: [Diarmud](#10946553): Azt hiszem igazad van(neked is), s ez valóban egy olyan lehetőség, amit hiba... (2010.11.13. 15:58) Itt a kezem, nem disznóláb

fanyar diadal

scripturistic 2011.05.24. 21:34

Vitába bocsátkoztam egy általam mélyen tisztelt koponyával, aki a történelem tanáromat testesíti meg.

Téma: pszichológia, ami szerinte maximum így lehet csak tudomány: "tudomány", s nem így: tudomány. Értjük a különbséget.

Muszáj voltam hozzászólni. Elővettem a határozott, ám szerény stílusom.

Amint az E.T. (ejtsd:ítí) látta rajtam, hogy annyira nem mondok hülyeséget, megpróbált sarokba szorítani. Nem hagytam és egy hosszú érvmonológba kezdtem, amiből olyannyira jól jöttem ki, hogy megdicsért. S hozzátette, hogy ha ő most köztünk ülne, akkor inkább hinne nekem, mint magának.

Viszont nem hagyta nyugodni a dolog E.T.-t, s felhozott egy újabb érvet, amit elismertem, s akkor szavaival elejtette, hogy bizony most nagyon reméli, az osztályból többen állnának mellé, mint mellém. Persze tréfálkozva.

Azonban engem sem hagyott valamiért nyugodni a dolog, s felment bennem az adrenalin. Újabb érvet hoztam fel, s megcáfoltam azt, amit reagált arra. Aztán biztatott, hogy a kételyeim ne szegjék kedvem, s válasszam nyugodtan a pszichológiát, még testhez álló is lenne. Nem rám hagyta, pedig megtehette volna.

Ezek után kicsengettek, s a következő szavakat szegezték hozzám különböző emberek:
- Gratulálok! Így lebeszélni az E.T.-t..nagyon jó volt!
- Nem azért mondom, de teljesen lehidaltam attól, amiket mondtál. Te lelkidoki!
- Ne haragudj, de ennyi baromságot még életemben nem hallottam így ömlesztve!
- Figyelj, legyél pszichológus, s ha meghibbanok, tuti, hogy hozzád fogok menni!
- Ez nem volt semmi..
- Kurva jó volt! Legalább elment az óra..
- Mikor rendelsz?
- Ezt hol olvastad?
- Így is kurva fáradt voltam, de ezek után rendesen leamortizáltál..!
- Fingom nincs, hogy miről vakeráltál, de kurva jól érvelsz, neked olyan szakma a testhez álló, ahol dumálni kell!

Fel sem merült bennem, hogy ez ekkora visszhangot fog kelteni, s meg voltam lepődve ettől.
Igazából nem volt célom ennyire belebonyolódni, csak valahogy az volt bennem, hogy..meg akarom győzni E.T.-t! De nem legyőzni. S a gondolattól, hogy ő most esetleg emiatt rosszul érezné magát, bűntudatom van.
Másfelől jól esett a dicsérete, s az elismerés a tekintetében
.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://scripturistic.blog.hu/api/trackback/id/tr183513170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása