HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

21század (1) ágy (1) agykontroll (2) ajchristian (1) álom (1) álomvilág (1) antal (1) anyuka (1) apuka (1) barát (1) barátnő (1) barátok (1) barátság (1) békülés (1) bilincs (1) biológia (1) bizalom (1) bizonytalan (1) bizonytalanság (1) biztospont (1) boldogság (2) budapest (1) büszke (1) büszkeség (1) család (1) csend (1) döbbenet (1) domján (1) ébredés (1) egészség (2) egyedüllét (1) electra (1) elégedett (1) élet (2) eleveelrendeltetés (1) elszakadás (1) élvezet (1) elvonatkoztatás (1) emancipáció (1) ember (1) energia (1) érték (1) értékrend (1) évek (1) falat (1) felelősség (1) feleség (1) felismerés (1) feltöltődés (1) férfi (5) feromon (1) formalitás (1) gabriela (1) gitár (1) gondolatok (1) gyengeség (2) gyermek (2) gyönyör (1) házasság (2) hétköznapok (1) hiány (1) hiba (1) holvilág (1) honvágy (1) idő (1) időtöltés (1) intellektus (1) internet (1) irodalom (1) ízlelőbimbó (1) játék (1) jég (1) jelentés (1) jelentőség (1) jövő (1) kapcsolat (1) kapcsolatok (1) kényelem (1) kikapcsolódás (1) kisugárzás (1) koktél (1) kolonc (1) komoly (1) koncentráció (1) könyv (2) kötelesség (1) kötelezettség (1) külföld (1) lazítás (1) lehetőség (1) magány (1) mámor (1) manapság (1) meditáció (1) megbánás (1) megváltás (1) mistral (1) misztérium (3) néda (1) negédes (1) (3) nyelv (1) olvasás (1) önállóság (3) önismeret (1) öntudat (1) orgazmus (1) öröm (1) ösztöndíj (1) otthon (1) óvoda (1) páros (1) párzás (1) pasi (1) pék (1) plusz (1) próbaidő (1) realista (1) reggel (1) regresszív (1) siker (1) stressz (1) sütemény (1) sütés (1) szabadság (3) szakítás (1) szellem (1) szerb (1) szerelem (4) szeretet (1) szó (1) szókincs (1) szolgálat (1) taktika (1) terelőgép (1) természet (1) testvér (1) tréfa (1) üdvöske (1) új (1) újrakezdés (1) unicum (2) utas (1) vágy (1) változás (1) varázs (1) vég (1) vidék (1) vizualizáció (1) vonzástörvénye (1) zombie (1) Címkefelhő

Mascularis molekula - unisex blog!

A téma egyszerű. Amit az aktuális fejállásom diktál. Viszont! Lévén, hogy szeretünk általánosítani (én nem), megteszem a kedvetekért címszavakban: nők, férfiak, élettapasztalat, szerelem, jövő, optimizmus, cinizmus, szerény lelkivilágom. + extraként ható, ettől eltérő szösszenetek.

Friss topikok

  • mokuka1: hellóóóó mizu (2011.06.15. 15:15) Cleverbot
  • Ismeretlen_170872: szeretem azt az állapotot, amikor egy egészen kis mennyiségű alkohol van bennem, főleg, ha egy oly... (2011.05.01. 15:17) Számvetés
  • Ismeretlen_170872: [Diarmud](#10946553): Azt hiszem igazad van(neked is), s ez valóban egy olyan lehetőség, amit hiba... (2010.11.13. 15:58) Itt a kezem, nem disznóláb

Számvetés

scripturistic 2011.04.26. 16:18

Húsvéton túl, a szünet utolsó napján rám tört egy gondolat, mint kitűnő vezérfonál, egy  kis szál szövéséhez, 2 pillanat műve sem volt. Szólt az a belső hang: hová tartasz így?

A húsvétot megelőzi a 40 napos böjt, amikor is már évek óta mindig megfogadok valamit, avagy lemondok valamiről erre a majd'másfél hónapra. Természetesen egyszerű dolgokra gondolok (baromi gyermeteg igazából), mint például nem eszem csokit, nem iszom üdítőt, nem nézem az xy műsort, sorozatot, kevesebbet ülök az internet előtt  stb. Aztán ha nem bírom végigcsinálni, akkor sem törik össze a világ (nyugtatom magam), elvégre megpróbáltam, s majd jövőre kitartóbb leszek, avagy mondjuk inkább úgy, hogy komolyabban veszem. (Mivel szerintem minden csak akarat kérdése.)
Idén észre sem vettem, hogy egyáltalán elkezdődött a böjt, a 2 napos húsvétot is puszta 'szabadnapként' éltem meg, s nem adtam neki ünnepi jelleget. Nem mentem el templomba, nem gondoltam át a húsvét lényegét, üzenetét még úgy sem. Jöttek a rokonok, ajándék, kaja, pia, azt'jóvan. A nagypéntekről már ne is beszéljünk, amikor Öreghegyen sütöttem a húst meg a virslit a népnek, s mind egy szálig elfogyott. A nagy pálinkázás közepette pedig az a nagyszerű és baromi poénos ötletem támadt, hogy majd átteszem másik napra a nagypénteket. Fasza. Vagy inkább gyönyörű, mondhatom.

Ebből bontakozott ki az egész számvetés, amely végre hajtatta magát. Vajon mennyire jó az, ha én minden áldott hétvégén (1-2 kivétel) iszom? Ez így megy úgy február óta. Előtte azért volt 2-3-4 hét kihagyás. Nem iszom én magam részegre, egyrészt azért, mert van bennem önkontroll, másrészt meg azért nem, mert már olyannyira hozzászoktam, hogy sokba kerülne kotta részegre inni magam. Csak a csiccsentésig megyek el, de elvileg az alkohol mégiscsak egy romboló hatású szer. Ezenkívül tudom jól, hogy nem az elképzelésimnek megfelelő személy iránt táplálok érzelmeket. Rossz leírni. Erről is lehetne még filozofálni, hogy baj-e ha valaki úgy indul neki egy kapcsolatnak, hogy érzi, nem lesz élete végéig tartó. A koromban talán nem tragédia ez, de később bizonyára másképp vélekednék erről. Ráadásul van valaki, akivel nem lehet az, amire vágyom, viszont mégis érzek benne spirituszt. Mindegy. Mostanában kevés időt fordítok a művelődésre, a tervemre, hogy majd autodidakta módon fejlesztem a tudásom. A mindennapjaim részéve kéne tennem az edzéseket, mert nélkülük rossz a közérzetem, veszítek a magabiztosságomból, s rányomja a bélyegét a kisugárzásomra.

Ahelyett, hogy tovább nyavalyognék, s ragoznám a panaszáradatot, esetleg változtathatnék a zavaró tényezőkön. Őszintén szólva, miközben írtam, tudtam, hogy ezt fogom majd tenni, de mindenképp fontosnak tartottam megörökíteni ezt a mélypontot, ami után egy felfelé ívelés veszi kezdetét. : ]

S természetesen oda tartok, ahová csak szeretném, rajtam múlik.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://scripturistic.blog.hu/api/trackback/id/tr473513160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiborg 2011.04.29. 00:30:32

remélem nem baj, hogy írok, belepofázhatnékom van... most mindentől függetlenül: "Vajon mennyire jó az, ha én minden áldott hétvégén (1-2 kivétel) iszom?" nem lehet, hogy ez valaminek a hiányát jelzi? a panaszáradatot meg péniszáradatnak olvastam - jellemző; vagy inkább a bloggazda szavaival élve: fasza :)

Ismeretlen_170872 2011.05.01. 15:17:19

szeretem azt az állapotot, amikor egy egészen kis mennyiségű alkohol van bennem, főleg, ha egy olyan ital által, ami itatja magát. most hétvégén nem ittam egy kortyot sem (szúrópróbaszerűen) és így is jól éreztem magam. a félreolvasás teljesen érthető egy olyan blog esetében, ahol 7-ből 4 kategóriát ural 4 különböző férfi. ; ]
süti beállítások módosítása