HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

21század (1) ágy (1) agykontroll (2) ajchristian (1) álom (1) álomvilág (1) antal (1) anyuka (1) apuka (1) barát (1) barátnő (1) barátok (1) barátság (1) békülés (1) bilincs (1) biológia (1) bizalom (1) bizonytalan (1) bizonytalanság (1) biztospont (1) boldogság (2) budapest (1) büszke (1) büszkeség (1) család (1) csend (1) döbbenet (1) domján (1) ébredés (1) egészség (2) egyedüllét (1) electra (1) elégedett (1) élet (2) eleveelrendeltetés (1) elszakadás (1) élvezet (1) elvonatkoztatás (1) emancipáció (1) ember (1) energia (1) érték (1) értékrend (1) évek (1) falat (1) felelősség (1) feleség (1) felismerés (1) feltöltődés (1) férfi (5) feromon (1) formalitás (1) gabriela (1) gitár (1) gondolatok (1) gyengeség (2) gyermek (2) gyönyör (1) házasság (2) hétköznapok (1) hiány (1) hiba (1) holvilág (1) honvágy (1) idő (1) időtöltés (1) intellektus (1) internet (1) irodalom (1) ízlelőbimbó (1) játék (1) jég (1) jelentés (1) jelentőség (1) jövő (1) kapcsolat (1) kapcsolatok (1) kényelem (1) kikapcsolódás (1) kisugárzás (1) koktél (1) kolonc (1) komoly (1) koncentráció (1) könyv (2) kötelesség (1) kötelezettség (1) külföld (1) lazítás (1) lehetőség (1) magány (1) mámor (1) manapság (1) meditáció (1) megbánás (1) megváltás (1) mistral (1) misztérium (3) néda (1) negédes (1) (3) nyelv (1) olvasás (1) önállóság (3) önismeret (1) öntudat (1) orgazmus (1) öröm (1) ösztöndíj (1) otthon (1) óvoda (1) páros (1) párzás (1) pasi (1) pék (1) plusz (1) próbaidő (1) realista (1) reggel (1) regresszív (1) siker (1) stressz (1) sütemény (1) sütés (1) szabadság (3) szakítás (1) szellem (1) szerb (1) szerelem (4) szeretet (1) szó (1) szókincs (1) szolgálat (1) taktika (1) terelőgép (1) természet (1) testvér (1) tréfa (1) üdvöske (1) új (1) újrakezdés (1) unicum (2) utas (1) vágy (1) változás (1) varázs (1) vég (1) vidék (1) vizualizáció (1) vonzástörvénye (1) zombie (1) Címkefelhő

Mascularis molekula - unisex blog!

A téma egyszerű. Amit az aktuális fejállásom diktál. Viszont! Lévén, hogy szeretünk általánosítani (én nem), megteszem a kedvetekért címszavakban: nők, férfiak, élettapasztalat, szerelem, jövő, optimizmus, cinizmus, szerény lelkivilágom. + extraként ható, ettől eltérő szösszenetek.

Friss topikok

  • mokuka1: hellóóóó mizu (2011.06.15. 15:15) Cleverbot
  • Ismeretlen_170872: szeretem azt az állapotot, amikor egy egészen kis mennyiségű alkohol van bennem, főleg, ha egy oly... (2011.05.01. 15:17) Számvetés
  • Ismeretlen_170872: [Diarmud](#10946553): Azt hiszem igazad van(neked is), s ez valóban egy olyan lehetőség, amit hiba... (2010.11.13. 15:58) Itt a kezem, nem disznóláb

Rájöttem

scripturistic 2010.09.22. 18:24


Azon gondolkoztam, milyen igaz az, hogy meg kell ismerned magad, s tudnod kell ki vagy. Manapság ugye ezt rengetegszer halljuk. Hála a fejlett hírközlésnek. Nekem pedig egyébként is nagy az információéhségem. Kakas vagyok, igazi hírvivő.

Ki az, aki rendelkezik megfelelő önismerettel? Tesszük fel a kérdést. Ugye, hogy nem is olyan könnyű rá a válasz. :] Azért én megpróbálkoznék vele, lévén, hogy nekem van olyanom.

Noha érettebb voltam mindig is a koromnál, elég fiatalon belecsöppentem egy szerelmi kapcsolatba, amely 2 évig visszafogott. Nem tudtam önmagam lenni. Nem elég a szülői szigor, akkor még jön egy másik visszahúzó erő...

Bár nyilván nem összegezhetem így azt a szerelmet, ami azért mégis csak korszakalkotó volt az életemben, hisz csak egyszer szerelmes az ember először. Utána már maximum másodszor vagy harmadszor és így tovább. De természetesen nem veszít az értékéből egyik ezután következő nagy szerelem sem. Amely sokkal jobb lesz, mint amit egyáltalán el tudok képzelni.

Csak hogy folytassam az elkezdett gondolatot, most kezdek igazán magamra találni. Érzem, hogy van életem, s azt én irányítom. Elkezdtem élni. Azt csinálom végre, amit szeretnék, s szabadabb vagyok, mint valaha. Az önbizalmam is megnőtt. Néha úgy érzem, mintha a homlokomra lenne írva 100-as méretű Times New Roman típusú betűkkel, hogy héé emberek szabad préda vagyok. Életerő sugárzik belőlem, s rengeteg energiám van.

De, ami a lényeg, hogy tudom már, ki vagyok. Úgy ítélem meg magam, hogy most már rendelkezem egy jó kis önismerettel, s az idő múlása ezt még fényesebbre csiszolja majd. Van egy stabil értékrendem, s ha ér egy külső hatás, akkor azt én eldöntöm, hogy mennyire fér bele az előbb említett értékrendbe, s az alapján cselekszem, vagy gondolkodom. Ez nem egyenlő a betokosodással, vagy ilyesmivel.

Elismerem a hibáimat (!).

Hm.

 

Címkék: hiba szabadság szerelem önismeret manapság értékrend

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://scripturistic.blog.hu/api/trackback/id/tr173513108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása